1 Nisan 2009 Çarşamba

KEK

Malzemeler :
2 yumurta, 1 su bardağı şeker, 1 su bardağı ılık süt, yarım su bardağı sıvı yağ, 3 su bardağı un,

1 kabartma tozu, 1 çay bardağı kuru üzüm, 1 rendelenmiş havuç, yarım su bardağı çekilmiş ceviz

Yapılışı :
  • Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Çırpma işlemi bittikten sonra sırası ile ilk önce süt sonra sıvı yağ eklenir. Ardından un ve kabartma tozu eklenerek 1 - 2 dakika daha çırpılır.
  • Rendelenmiş havuç ve ceviz de katılarak karışım yağlı bir kalıba dökülür.
  • Üzümler yıkanıp unlanır. Kekin üzerine serpiştirilir.(dibe çökmemesi için)
  • 150 derecede ağır bir şekilde pişilirilir.

19 yorum:

hanife dedi ki...

üzümlü kek nefis olmuş eline sağlık

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM KIZDA BENDEN GÜNLERDİR KEK İSTİYOR BİR BAHAR TEMİLİĞİNE GİRDİM BAKALIM NE ZAMAN KALKIPTA KIZMIN İSTEĞİNİ YERİNE GETİRİCEM:((

made in funda dedi ki...

mmm eline sağlık.nefis bir kek çayımın yanına..

sihirlirloklava dedi ki...

eline sağlık.üzümlüyü oğlum çok sever..sevgiler

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler arkadaşım.teşekkür ederim.elllerinize sağlık.kek nefis görünüyor.a.e.o.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ellerine sağlık zaten görüntü 'ye beni ' diyo direk. mis olmuş miss..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ayy ben bunları gördükce şimdi bir delilik yapıp kolilerin içinden bulacağım malzemeleri yapacağım herşeyiiii ellerine sağlık gülüm enfes görünüyor sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Eline sağlık canım..Çayıma ne güzel eşlik ederdi şimdi bu kek.
Ahh uzansam hele..

Sevil Altunel dedi ki...

canım kek nefis görünüyor.ellerine sağlık..

ha bu arada bugün yayınladığım kampanyaya destek verirsen çok sevinirim.teşekkürler..

Dünya Otizm Farkındalık Ayı
2 Nisan, tüm dünyada otizm konusunda farkındalık yaratmak ve otizm ile ilgili sorunlara çözüm bulmak amacıyla, 2008 yılında Birleşmiş Milletler tarafından “Dünya Otizm Farkındalık Günü” (2nd April World Autism Awareness Day) olarak ilan edilmiştir. 2 Nisan’da başlayan “Otizm Farkındalık Ayı” çerçevesinde tüm dünyada otizmle ilgili araştırmaların teşvik edilmesi ve bilinirliğin artırılarak, erken teşhis ve tedavinin yaygınlaştırılması hedefleniyor.
Destek verin...

Sevde.B dedi ki...

ahhh bu kek ler yüzünden yakında ankastreli bir eve taşınicam dayanamıyorum bu keklere ama mübarek fırın pişirmiyor :(
Arkadaşım inan bayıldım ya enfes görünüyor...
Ellerine sağlık.
Sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim esim israrla kek istiyordu bi kalkarsam hele yapicam bende:)))

cicibici bişeyler dedi ki...

Harika!!!kek bir şahane olmuş!çok güzel bir görüntü,hemde üzümlü!bayılıyorum üzümlü keke,ellerine sağlık,öptüm,görüşürüz.

MAVİ UMUT dedi ki...

hımm üzümlüü

atesböcegi dedi ki...

üzüm, havuc, ceviz... hmmmm... kimbilir ne tad cikmistir ortaya. ellerin dert görmesin canim. iyi pazarlar...

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.enfes olmuş
Sevgiler

Sevil Altunel dedi ki...

canım arkadaşım geçen senelerde on binde bir kişide görülen otizm bu yılda 150 kişide bir görülür olmuş.yarın ne olacak mutlaka bilinçlenmeliyiz artık diye düşündüm.paylaşım desteğine sonsuz teşekkür ederim.sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK ...

renklipastalar dedi ki...

Bir dilim de bana ayırın lütfen. Fırından yeni çıkmış kek kokularını bişeye değişmem doğrusu. Ellerine sağlık.

cicibici bişeyler dedi ki...

Bende ödülün var,öptüm görüşürüz.