7 Nisan 2009 Salı

Kedi Dili Mini Pasta ve Ödül....


Merhabalar..

Sevgili kardeşim sibel http://cicibicibiseyler.blogspot.com/ beni ödüllendirmiş.Çooook teşekkür ederim.Bende emek veren bütün blogları ödüllendiriyorum. Çünkü herkes çok büyük ödüllere layık.. Ama kurallara göre yazmam lazım.
http://dusbahcesi.blogspot.com/http:/

http://sevilaltunel.blogspot.com/

ttp://elay-sados.blogspot.com/

http://fatmazengn.blogspot.com/
http://mutfaktakideli.blogspot.com/

devrediyorum....

malzemeler: Kedi dili ,1 paket nescafe üçü bir arada ,1 paket Pasta kreması (Dolgu Kreması,krem şanti veya bildiğiniz bir pasta kreması çeşidini kullanabilirsiniz) 1 su bardağı süt,
Üzeri için:Çikolata ve 1 çay kaşığı sıvı yağ
yapılışı:
  • Nescafe 1 fincan sıcak su ile hazırlanır.Kedi dillerini kahve ile ıslatırız.Bir kenara dizeriz.Burada su sıcak olduğu için kedi dili ıslatıldıktan sonra soğumaya bırakılır.
  • Dolgu malzemesini süt ile hazırlarız.Kremayı kedi diline dolgun bir şekilde sürüp, üzerine öbür kedi dili ile kapatırız.
  • Üzerine benmari usulü erittiğimiz çikolatanın içine 1 çay kaşığı sıvı yağı koyup karıştırırız. Üstüne bolca çikolatayı dökeriz.
  • Not:kedi dili ve çikolata için sayı ve ölçü vermedim.Bu sizin yapacağınız adede göre değişir.
sevgiler........

26 yorum:

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK TEBRİKLER:)

hanife dedi ki...

arkadaşım ödül için çok teşekkür ederim mini pastan çok güzel olmuş eline sağlık

cicibici bişeyler dedi ki...

Mini pasta çok güzel,çok beğendim,kedi dilinle harika olmuştur eminim,görüntü süper!ellerine sağlık,öptüm,sevgiler.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim. Ben de senin bloguna bayılıyorum özellikle müziklerini duydum mu kapatamıyorum blogunu, uzun uzun dinliyorum:)
Sevgiler:)
Kedidiline dayanamam....

mutfaktakizaman dedi ki...

cok guzel ellerine saglik

sihirlirloklava dedi ki...

ebrikler ve eline sağlık.ne güzel ,pratik bir pasa olmuş..sevgiler canım..

eldivenlerim dedi ki...

çok pratikmiş;) harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

üç böcek bir çiçek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
made in funda dedi ki...

minik pastan tek kelime ile süper.eline sağlık canım.ödül için de tebrikler..

mutfaktakizaman dedi ki...

canim krebi yapmana vede ustelik oglusnun beyenmesine cok sevindimmm afiyet bal seker olsun
opuyorum

Sevde dedi ki...

ya tatlıya bayıldım çok güzel...
Bu arada canım tebrik ederim..
Öpüyoruöm

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis görünüyor,
ellerine sağlık canım
öptümmmmm

TAZE NANE dedi ki...

Pasta çok güzel.
Ödül için tebrik ederim.

eyerhagu dedi ki...

selda gülüm sahiden sendemi caprice se geliyorsun ben ayın 19 zunda gidip mayısın 3 çünde döneceğim karşılaşırsak çok sevinirim canım öptüm

HÜLYA dedi ki...

ellerie sağlık canım afiyet şeker olsun..

ayrıca ödül için de tebrikler..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canımmm ödülün için tşklrr bu yoğunluğumda benii mutlu etttin sevgiler öpüldün

Unknown dedi ki...

canım
öncelikle kutlarım.
Sonrada kedilin pek şirin olmuş.
Ellerine sağlık.İyi haftasonları
Sevgiler

eyerhagu dedi ki...

canım ağustostada gideceğim ağustosun 23 çünde gidip 15 gün orda olacağız

pelince dedi ki...

Canım tebrikler...Pasta şahane olmuş,bir lokmada yerim onu :)
Ellerine sağlık..

Güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

nefis pasta koca bir ısırıkk

ellerine sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

enfes:)ben de bloguma bekleriimm

Sevil Altunel dedi ki...

canım seldacım pastan harika görünüyor ellerine sağlık..ben kedidilini evden yapıyorum.daha ekonomik oluyor.:)))
ayrıca beni ödüle layık görmene çok sevindim.çok teşekkür ederim.sevgilerimle..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

süper bir tarif en kısa zamanda deneyeceğim çünkü yapımı çok kolay. ellerine sağlık canım

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
İyi haftalar canım.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

BU PASTA ÇOK LEZİZ GÖRÜÜYOR HEM PRATİK HEM LEZİZ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ödülün var alırmısın