18 Haziran 2010 Cuma

Kahveli Kup


Merhaba arkadaşlar, Herkes iyidir inşaalah. Bu aralar sıcaklardan pek mutfağa giresim gelmiyor. Zaten yemekte yiyemez hale geldik. Ne pişireceğimi şaşırdım. Bu aralar sütlü tatlılara dadandık... Yaptığım kupta ilk önce kahveli kısımı daha sonra çikolatalı kısmı koymam lazımdı dalgınlığıma geldi.Siz yaparsanız öyle yapın görüntüsü daha hoş oluyor. sevgiler....
Malzemeler:
Kahveli kısım:1 küçük kutu süt kreması
40 gr beyaz çikolata
1 tatlı kaşığı nescafe
3 çorba kaşığı şeker
çikolatalı kısım:1 paket creme ole
1 paket çikolatalı krem şanti
süslemek için: krokan
yapılışı:
  • Kremayı tencerenin içinde boşaltıp ısıtalım.Kaynama derecesine gelmeden içine önce nescafeyive şekeri katıp eriyene kadar karıştıralım. Daha sonra çikolatayı katıp eriyene kadar karıştıralım.(bu arada ocağın altı çok kısık olsun)Biraz ılınınca kupların dibine paylaştıralım.Soğuması için buzdolabına kaldıralım.
  • Creme Oleyi arkasındaki tarifte yazan 2,5 bardakla değil 3 bardak süt ile çırpalım.Tekrar krem şantiyi katıp tekrar çırpalım.Krema torbası ile diğer kremanın üzerine sıkalım.
  • Üzerini krokanla süsledim. 5 kup çıkıyor. Miktarı arttırabilirsiniz.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

bu sıcaklar hepimizi mahvetti.ne yapacagız bilemiyorum.ellerine saglık.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Kupların hepsi çok hoş,özendişm,bemde yapmak isterim,ellerine sağlık,sevgilerrrr....

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor canım
sevgilerimle

mutfaktakizaman dedi ki...

elelrine saglik canim yazin alternatiflerinden nefis...

ayrica uzun zamandir ugrayamiyordumm blogun yeni hali harika...

Cafe Pepela dedi ki...

Enfes görünüyor..
Denemeliyim :)
Ellerinize sağlık.
Sevgiyle kalınız..

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor... Diğer yaptığın kuplarda rüya gibi görünüyor emeğine sağlık... sevgilerimle...

sümeyyeden inciler dedi ki...

selda hanım döktürmüşsünüz yine valla gözüm gönlüm açıldı :) valla bi gün tatmak istiyorum :))

pelince dedi ki...

Böyle sıcak olamaz bence de;)) ben bile eridiğime göre;))
kahveli kup nefis,ellerine sağlık...

Sayrem dedi ki...

İyi akşamlar. Akşam akşam canım nasıl çekti anlatamam...
Canım kesinlikle sana katılıyorum. Mutfaklara girilmiyor. Yemek yenilmiyor. Bizde şaşırdık kaldık :)
Sevde

Adsız dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar, sağlıklı ve bereketli bir Ramazan ayı geçirmemiz dileğiyle.
Sevgilerimle....

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis bir goruntu, ellerine saglik.

Hayirli ramazanlar diliyorum.

hanife dedi ki...

seldacım nerelerdesin iyimisin

mintinin dünyası dedi ki...

seni izlemeye aldım arkadaşım.sevgiler...daha sık görüşürüz inşallah.etkinliğe dilediğin kadar tarifle katılabilirsin

pelince dedi ki...

Seldacım nasılsın ? özlemiştim seni,sesini duydum mutlu oldum..


Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Öpüyorum..

mintinin dünyası dedi ki...

selam arkadaşım.etkinliğin son günü yarın.istersen katılmak,tarifini hazırlayıp bana haber bırakabilirsin.sevgiler.şuanda etkinlik devam ediyor

Banu dedi ki...

İyi bayramlar, şeker gibi bir bayram geçirmeniz dileğiyle... Sevgiler...